YouKnow | Advertising
10
page,page-id-10,page-template,page-template-full_width-php,ajax_fade,page_not_loaded,,wpb-js-composer js-comp-ver-4.1.2,vc_responsive
 

+

advrtg_90

ADVERTSING

KAMPANIA MARKETINGOWA, JAK KAŻDE INNE PRZEDSIĘWZIĘCIE,
ZACZYNA SIĘ OD PLANOWANIA

Innymi słowy, od strategii, która odpowiada na cztery proste pytania: co, gdzie, kiedy i jak komunikujemy odbiorcom, aby osiągnąć zakładane cele. Odpowiedź powinna być poparta dogłębną analizą konsumenta, rynku i wreszcie – specyfiki samego produktu lub usługi, którą mamy promować.

2014-12-06T04:31:51+00:00
Innymi słowy, od strategii, która odpowiada na cztery proste pytania: co, gdzie, kiedy i jak komunikujemy odbiorcom, aby osiągnąć zakładane cele. Odpowiedź powinna być poparta dogłębną analizą konsumenta, rynku i wreszcie – specyfiki samego produktu lub usługi, którą mamy promować.

IDEA KREATYWNA TO SERCE KAMPANII

Czas na przetłumaczenie biznesowego konkretu strategii na błyskotliwy pomysł, który następnie przełoży się na obrazy i słowa, za pomocą których będziemy przemawiać do odbiorcy. Trafna i atrakcyjna idea kreatywna daje kampanii życie - to ona ma moc budzenia emocji i przekonywania konsumenta… do czego tylko chcemy.

2014-12-06T04:31:51+00:00
Czas na przetłumaczenie biznesowego konkretu strategii na błyskotliwy pomysł, który następnie przełoży się na obrazy i słowa, za pomocą których będziemy przemawiać do odbiorcy. Trafna i atrakcyjna idea kreatywna daje kampanii życie – to ona ma moc budzenia emocji i przekonywania konsumenta… do czego tylko...

KOLEJNYM KROKIEM JEST OPRACOWANIE TAKTYKI

Innymi słowy, dobór i obmyślenie sposobu działania konkretnych narzędzi i kanałów, którymi dotrzemy do odbiorcy. Kanały powinny ze sobą dobrze współgrać, łącznie trafiać do wszystkich segmentów grupy docelowej oraz mieć optymalny stosunek jakości do spodziewanego efektu.

2014-12-06T04:31:51+00:00
Innymi słowy, dobór i obmyślenie sposobu działania konkretnych narzędzi i kanałów, którymi dotrzemy do odbiorcy. Kanały powinny ze sobą dobrze współgrać, łącznie trafiać do wszystkich segmentów grupy docelowej oraz mieć optymalny stosunek jakości do spodziewanego efektu.

I SŁOWO STANIE SIĘ CIAŁEM

Kampania została zaplanowana i przygotowana – czas więc na jej realizację. Zgodnie z harmonogramem, w którym dla bezpieczeństwa zawsze zakładamy pewną elastyczność. Od pierwszego dnia monitorujemy efekty i aktywnie optymalizujemy kampanię już w czasie jej trwania.

2014-12-06T04:31:51+00:00
Kampania została zaplanowana i przygotowana – czas więc na jej realizację. Zgodnie z harmonogramem, w którym dla bezpieczeństwa zawsze zakładamy pewną elastyczność. Od pierwszego dnia monitorujemy efekty i aktywnie optymalizujemy kampanię już w czasie jej trwania.

KAMPANIE OD A DO Z: PLANUJEMY, WDRAŻAMY, MIERZYMY, OGARNIAMY

Oddając w nasze ręce realizację kampanii marketingowej, reklamowej lub promocyjnej możesz mieć pewność, że profesjonalnie i kompleksowo zrealizujemy każdy etap działań oraz doradzimy Ci przy dokonywaniu wyborów i podejmowaniu decyzji.

2014-12-06T04:31:51+00:00
Oddając w nasze ręce realizację kampanii marketingowej, reklamowej lub promocyjnej możesz mieć pewność, że profesjonalnie i kompleksowo zrealizujemy każdy etap działań oraz doradzimy Ci przy dokonywaniu wyborów i podejmowaniu decyzji.
  • All
  • Branding
  • Interactive
  • Publishing

ONI NAM ZAUFALI

TYLKO DOBRE RELACJE Z KLIENTAMI, DAJĄ GWARANCJĘ NA WSPÓLNY SUKCES.

  • Medicover SzpitalMedicover Szpital
  • carolina medical centercarolina medical center
  • Radio ZetRadio Zet
  • ShopEShopE
  • SejmSejm
  • radio wawaradio wawa
  • konior studiokonior studio
  • skierniewickaskierniewicka
  • radio zet goldradio zet gold
  • medicovermedicover
  • clocheeclochee
  • First DataFirst Data
  • GigasetGigaset
  • DolcanDolcan
  • KarpenoKarpeno
  • IntercontinentalIntercontinental
  • mulieremuliere
  • ad casumad casum
  • bobovitabobovita
  • radio plonskradio plonsk


Wszechstronna obsługa, terminowość a ponadto wychodzenie naprzeciw potrzebom klienta to  tylko niektóre z  powodów mojej  kilkuletniej współpracy z You Know. W rzeczywistości otrzymuję dużo więcej.


Marta Czarnecka – Marketing Manager, Gigaset Communications Polska

2014-12-07T16:21:22+00:00
Wszechstronna obsługa, terminowość a ponadto wychodzenie naprzeciw potrzebom klienta to  tylko niektóre z  powodów mojej  kilkuletniej współpracy z You Know. W rzeczywistości otrzymuję dużo więcej. Marta Czarnecka – Marketing Manager, Gigaset Communications Polska


Indywidualne i kompleksowe podejście do każdego realizowanego projektu!
To sprawia, że współpracując z You Know jestem spokojny o produkt końcowy.


Bartosz Tyrawski – Dyrektor Działu Komunikacji Marketingowej Time S.A.

2014-12-07T16:21:22+00:00
Indywidualne i kompleksowe podejście do każdego realizowanego projektu! To sprawia, że współpracując z You Know jestem spokojny o produkt końcowy. Bartosz Tyrawski – Dyrektor Działu Komunikacji Marketingowej Time S.A.


Z prawdziwą przyjemnością rekomenduję współpracę z agencją You Know. To solidny i niezawodny partner angażujący się w powierzone mu zadania – każde ich detale, nawet te najdrobniejsze. Szczerze polecam!


Katarzyna Olejnik – Specjalista ds. Marketingu, Szpital Medicover

2015-06-30T15:32:19+00:00
Z prawdziwą przyjemnością rekomenduję współpracę z agencją You Know. To solidny i niezawodny partner angażujący się w powierzone mu zadania – każde ich detale, nawet te najdrobniejsze. Szczerze polecam! Katarzyna Olejnik – Specjalista ds. Marketingu, Szpital Medicover